A 2026-os Forma-1-es autók a várakozások szerint kezdetben körönként 1 és 2,5 másodperc közötti hátrányban lesznek a mostani modellekhez képest – árulta el Nikolas Tombazis, az FIA együléses szakágának igazgatója.
The post Ennyit lassulhatnak körönként az F1-es autók jövőre appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Forma-1 vezérigazgatója, Stefano Domenicali a csapatokkal és versenyzőkkel tervezi megvitatni a jövőben több sprintfutam bevezetésének ötletét – valamint egy új formátum lehetőségét, amely fordított rajtrácsot is magában foglalna.
The post Domenicali: Több sprintfutam és fordított rajtrács is jöhet a Forma-1-ben appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Forma-1 hivatalosan nyári szüneten van egészen a hónap végéig, a száguldó cirkusz azonban ilyenkor is szolgáltat beszédtémával. Most a rajongók figyelmét egy fotó és néhány szemtanú beszámolója keltette fel: Max Verstappen a Mercedes csapatfőnökének, Toto Wolffnak a jachtján töltötte el egy napot a szardíniai Costa Smeraldán.
The post Toto Wolff jachtján fotózták le Max Verstappent appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Red Bull juniorcsapata, a Racing Bulls tudatosan dolgozott azon, hogy az idei autó viszonylag könnyen vezethető legyen – szerintük ez nemcsak az újonc pilótáknak, hanem „egy topversenyzőnek” is előnyére válna. De akkor Max Verstappen miért nem ült még bele egy filmforgatási nap erejéig?
The post Politikai vihar? Ezért nem próbálja ki Verstappen a Racing Bulls autóját appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
George Russell elárulta, hogy a Mercedesszel folytatott szerződéshosszabbítási tárgyalások során számára nem a magasabb fizetés, hanem a győzelem lehetősége a legfontosabb.
The post Russell sejtelmes nyilatkozata: „Ez az egyetlen dolog érdekel a jövőmmel kapcsolatban” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek