Az Aston Martin csapatfőnöke, Mike Krack elismerte, hogy a Mercedes szélcsatornájának megosztott használata „egy tényező” lehet abban, hogy csapata idén nem teljesít a várakozásoknak megfelelően, de határozottan kijelentette, hogy ez nem mentség a gyenge eredményekre.
The post Aston Martin: Nem lehet kifogás, hogy a Mercedes szélcsatornáját használjuk appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Fernando Alonso szerint a jelenlegi Forma-1-es autók furcsa sajátossága is közrejátszhat abban, hogy mostanában kevesebbszer kell bevetni a biztonsági autót a versenyek során. Az F1 jelenleg egy kilenc futamos sorozaton van túl, ahol egyszer sem volt szükség a Safety Carra, ami 2003 és 2004 között történt utoljára, a Magyar Nagydíj és a Spanyol Nagydíj között.
The post Alonsónak van elmélete arra, miért van szükség kevesebbszer a biztonsági autóra appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Lázár János bedobta, a kormányzat letagadta, végül ha nem is úgy, de meglépik az iparűzésiadó-elvonást. Hogy ne fájjon annyira, nem a gödi teljes elvonás modelljét terjesztik ki országosra, csak a többletet osztják újra. A településekre kivetendő “extraprofit-adó” részletei még homályosak, de a korábbi pályáztatási gyakorlat alapján nem lehet kizárni a politikai részrehajlást. részletek
Akciózott a Nemzeti Adó- és Vámhivatal: mintegy 40 ezer láncfűrészt, fűnyírót, baltát, kalapácsot és egyéb barkácseszközt, valamint több mint 10 ezer férfi- és női cipőt foglaltak le. részletek
Több száz egészséges újszülöttet hagynak magukra a születésük után, akik egy részét a kórházak betegként tartják nyilván, hogy ellátásukat a társadalombiztosítás finanszírozza. részletek
Orbán néhány gyors grimasszal letudta a reakciót. Az akciót Gyekiczki Márton, a DK ifjúsági szervezetének aktivistája hajtotta végre. A férfi érdi önkormányzati képviselő, Gyurcsány Ferenc posztjában azt írta, büszke rá. részletek
Csúcsidőben a ráckevei H6-os HÉV-en 18 százalékos, a gödöllői H8-ason 13-23 százalékos, míg a csepeli H7-es vonalon 12 százalékos férőhelycsökkenést okozna az állami fenntartó járat- és kapacitásszűkítési terve. Mióta az államé a HÉV, jobban rohad, mint előtte: a kocsik átlagéletkora már közel 50 év, újak vásárlására nincs pénz. részletek