Bernie Ecclestone, a Forma-1 korábbi teljhatalmú ura kételkedik abban, hogy Stefano Domenicali, a sport jelenlegi vezetője komolyan törekedne arra, hogy a Német Nagydíj visszakerüljön a versenynaptárba.
The post Ecclestone szerint az F1 nem elég elkötelezett a Németországba való visszatérés mellett appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Észrevette a kiégés jeleit, ez volt az egyik fő oka annak, hogy Adrian Newey a Red Bulltól való távozás mellett döntött. A brit tervezőlegenda ugyanakkor nem szakad el teljesen az energiaital-gyárosoktól, hiszen jövő nyáron ott lesz az RB17-es hiperautó pályatesztjén is.
The post Newey elkezdett kiégni, ezért hagyja ott a Red Bullt appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Erős utalást tett dr. Helmut Marko, a Red Bull motorsport-tanácsadója azzal kapcsolatban, hogy 2025-ben már nem Sergio Perez lesz Max Verstappen csapattársa.
The post Marko nyíltan kimondta, Perez napjai meg vannak számlálva a Red Bullnál! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Az Aston Martin csapatfőnöke, Mike Krack elismerte, hogy a Mercedes szélcsatornájának megosztott használata „egy tényező” lehet abban, hogy csapata idén nem teljesít a várakozásoknak megfelelően, de határozottan kijelentette, hogy ez nem mentség a gyenge eredményekre.
The post Aston Martin: Nem lehet kifogás, hogy a Mercedes szélcsatornáját használjuk appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Fernando Alonso szerint a jelenlegi Forma-1-es autók furcsa sajátossága is közrejátszhat abban, hogy mostanában kevesebbszer kell bevetni a biztonsági autót a versenyek során. Az F1 jelenleg egy kilenc futamos sorozaton van túl, ahol egyszer sem volt szükség a Safety Carra, ami 2003 és 2004 között történt utoljára, a Magyar Nagydíj és a Spanyol Nagydíj között.
The post Alonsónak van elmélete arra, miért van szükség kevesebbszer a biztonsági autóra appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A pályázóknak legalább egy e-töltőállomás létesítésére kell vállalást tenniük a töltőpontokkal kevésbé ellátott járások bármelyik településén. részletek
A midibuszból jelenleg egy darab létezik, azonban a típusengedély megszerzését követően évi 50 jármű készülhet a GANZ-SOR-ból a bajai gyárban. részletek