A Hyundai Inster, a Dacia Bigster és várhatóan az elektomos Suzuki Vitara is nagyon jó ár/érték arányú autók lesznek, ám ma már ez is 10 milliós, vagy annál magasabb szintet jelent. részletek
Ha már fizetős az autópálya, nem lehetne, hogy valaki felelősséget is vállaljon az ott keletkezett károkért, amikor a károkozó ismeretlen marad? részletek
Történelmi esemény szemtanúi lehettek a japán szurkolók Tokió szívében, ahol első alkalommal mind a négy Red Bull Racinghez köthető Forma-1-es versenyző együtt vett részt egy utcai parádén. A Honda által támogatott különleges bemutató során Max Verstappen, Yuki Tsunoda, Liam Lawson és Isack Hadjar is F1-es versenyautót vezetett a japán főváros utcáin – utóbbi egy kisebb balesetet is elszenvedett.
The post Tokióban parádézott a Red Bull, volt egy kis autótörés is appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Továbbra is komoly vitákat generál a Forma-1 jövőjét érintő, lehetséges váltás a motorszabályok terén: miközben a 2026-os idénytől vadonatúj erőforrások debütálnának a száguldó cirkuszban, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) már 2028-ra a klasszikus V10-es, szívó motorok visszahozatalán gondolkodik – egy olyan terven, amely komoly feszültséget keltett a gyártók körében, és a jelek szerint inkább politikai motivációk vezérlik, mint technikai megalapozottság.
The post Honda: Nem támogatjuk a V10-es motorokhoz való visszatérést az F1-ben! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner elárulta, rendkívül nehéz volt közölnie Liam Lawsonnal, hogy nem kap lehetőséget az osztrák istállótól a Forma-1-es világbajnokság harmadik futamán, Japánban.
The post Horner: Szörnyű volt közölni Lawsonnal a hír, de néha kegyetlennek kell lenni appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek