A közepes keverékű gumikkal szeretett volna rajtolni a Forma-1-es Eifel Nagydíjon Lewis Hamilton, a világbajnoki éllovas viszont bízik csapata döntésében, így nem tart attól, hogy végül mégis a lágyabb abroncsokkal vág neki a vasárnapi futamnak.
The post Hamilton más gumitaktikát akart, de bízik a Mercedesben appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Nico Hülkenberg éppen barátjával kávézgatott, amikor a Racing Point csapatfőnöke, Otmar Szafnauer felhívta, hogy délután autóba kellene ülnie az Eifel Nagydíj időmérő edzésén...
The post Hülkenberg egy barátjával kávézgatott, amikor hívta a Racing Point appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Igazán versenyképes volt a Forma-1-es Eifel Nagydíj szombati időmérő edzésén a Red Bull csapata – a Q3-ban futott első etapok után Max Verstappen még őrizte az első helyet, végül azonban alulmaradt a Mercedesekkel szemben.
The post Verstappen: Közelebb kerültünk a Mercedeshez! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Az utolsó pillanatban kellett ismét Forma-1-es versenyautóba pattannia Nico Hülkenbergnek: a német versenyző a betegeskedő Lance Stroll helyét vette át a Nürburgringen, és gyakorlás nélkül kellett helytállnia az időmérő edzésen.
The post Hülkenberg gyakorlás nélkül 2 tizedre Räikkönentől appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Valtteri Bottas szerezte meg a rajtelsőséget a Forma-1-es Eifel Nagydíj időmérő edzésén. A 2. rajthelyet Lewis Hamilton csípte el a Nürburgringen, míg a 3. helyen alig 3 tizedmásodperces lemaradással Max Verstappen végzett. Charles Leclerc remekül helytállt, a 4. pozícióból startolhat.
The post Bottasé a pole a Nürburgringen, a Ferrari a második sorban! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Újra lehetőséget kap a Forma-1-ben Nico Hülkenberg – a német versenyző Lance Stroll helyett ülhet autóba az Eifel Nagydíjon, miután a fiatal pilóta nem érzi jól magát.
The post Hülkenberg áll rajthoz Stroll helyett a Nürburgringen! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A roncsból újjáépített autó nem olcsóbb, az előéletét nem vagy csak nehezen ismerheted meg, pedig már egy közepes sérülés javítása is gazdaságtalan. Egy biztosítási szakértő példáival mutatjuk meg, mikor érdemes gyanakodni és mikor nem. részletek