Az Abroncs Kereskedőház Kft. idén ünnepli fennállásának 30. évfordulóját. A családi vállalkozásként indult cég több országban is jelen van, számos ismert márkán felül a Toyo Tires egyik legnagyobb európai forgalmazója.
A vállalat évente több, mint egymillió abroncsot érkesít országon belül és határainkon kívül. Ezen kerek évforduló alkalmával, Penziás Gábor vezérigazgatót kérdeztük a vállalat múltjáról, jelenéről és jövőjéről. részletek
A Ferrari versenyzője, Charles Leclerc érte el a legjobb köridőt a Forma-1-es Las Vegas-i Nagydíj első szabadedzésén. A második helyen Alex Albon, a harmadikon Yuki Tsunoda zárt. A McLarenek egyelőre nem villogtak.
The post Leclerc az élen Las Vegasban, a McLarenek egyelőre nem villognak appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Jelentős tulajdonosi átrendeződésről számolt be a Mercedes Forma-1-es csapata csütörtökön: George Kurtz, a CrowdStrike alapító-vezérigazgatója, egyben a Le Mans-i 24 órás győztese 15%-os részesedést vásárolt abban a tulajdonosi egységben, amelyet Toto Wolff irányít, és amely a Mercedes-Benzzel, illetve az INEOS-szal együtt birtokolja a csapatot.
The post Új társtulajdonos érkezik a Mercedeshez: George Kurtz 15%-os részesedést vásárolt appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Forma-1 mezőnye ezen a hétvégén ismét elfoglalja a világhírű Las Vegas Stripet, ahol magyar idő szerint péntek hajnalban elkezdődik a 2025-ös évad egyik legkülönlegesebb versenyhétvégéje. A különleges időrend miatt az események ezúttal éjszaka zajlanak – az F1VILÁG.HU pedig minden pillanatról élőben, percrekészen tudósít.
The post Las Vegas-i Nagydíj: A pénteki események percről percre appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Új fejezet kezdődik Mick Schumacher pályafutásában: a német versenyző két év után elhagyja az Alpine endurance-csapatát, és már most sejteti, hogy 2026-ban visszatér valamelyik nagyszínpadra. A döntés egy változatos, hullámvölgyekkel és sikerekkel tarkított WEC-kaland végére tesz pontot, de egyben új irányt is jelez Schumacher karrierjében.
The post Schumacher távozik az Alpine WEC-csapatától, az IndyCarban folytathatja appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A 2026-os technikai forradalom közeledtével egyre több Forma-1-es versenyző beszél őszintén arról, hogyan élték meg a 2022-ben bevezetett ground effect-korszakot. A cél eredetileg az volt, hogy az autók szorosabban tudják követni egymást, nőjön az előzések száma, és izgalmasabbá váljon a versenyzés – ám a pilóták szerint ez az elképzelés csak rövid ideig működött, mára pedig a mezőny sűrűbb, a piszkos levegő hatása nagyobb, az előzés pedig az egyik legnehezebb feladat a modern F1-ben.
The post Alonsónak és Verstappennek sem fognak hiányozni a mostani F1-es autók appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek