George Russell jobban áll a pontversenyben, az időmérős statisztikákban, és ő az egyetlen Mercedes-pilóta, aki idén futamot nyert. Mindez azonban szerinte nem tükrözi hűen újonc csapattársa, Andrea Kimi Antonelli eddigi teljesítményét a Forma-1-ben.
The post Russell Antonelliről: „Folyamatosan fejlődik, még ha az eredmények nem is ezt mutatják” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Az olasz gyártó 2011 óta látja el a mezőnyt abroncsokkal, és ezzel a sport történetének első gumibeszállítójává válik, amely elérte az 500-as határt. A Pirelli ezzel már maga mögött hagyta a korábbi rekordert, a Goodyeart, amely 1998-as kivonulásakor 494 versenyt teljesített a királykategóriában. Zandvoortban az ünnepi hangulat részeként minden slick-abroncson és mind a 20 autó […]
The post 500. F1-es nagydíját ünnepli a Pirelli Zandvoortban! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Egyre közelebb kerül a Cadillac Forma-1-es csapata jövő évi pilótapárosának bejelentéséhez, de Mario Andretti arra figyelmezteti a szurkolókat, hogy csak az istálló hivatalos kommunikációját vegyék készpénznek.
The post Andretti: „Csak azt higgyék el, amit mi kommunikálunk” – a Cadillac közel a pilótabejelentéshez appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A 2026-os Forma-1-es szabályváltozások minden szinten komoly kihívásokat hoznak. Nemcsak a csapatoknak és gyártóknak kell teljesen új autókat építeniük, hanem a versenyzőknek is alkalmazkodniuk kell egy sokkal összetettebb technikai környezethez. Már most érzékelhetők az eltérő reakciók: Charles Leclerc például „nagyon másnak” nevezte az új autókat első szimulátoros tapasztalatai alapján, míg Alexander Albon úgy véli, a sportág sokkal komplexebbé válik. James Vowles, a Williams csapatfőnöke egyenesen arra figyelmeztetett, hogy a pilóták jóval nagyobb munkaterhet kapnak a volán mögött, ezért a gárda külön munkacsoportot állított fel a részletek
Lando Norris szerint az, hogy képes felülkerekedni a legrosszabb pillanatokon, kulcsszerepet játszott abban, hogy életben tartsa világbajnoki esélyeit a 2025-ös Forma-1-es szezonban.
The post „Meg kellett tanulnom kezelni a nehéz pillanatokat” – Norris a 2025-ös szezonról appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Juan Pablo Montoya szerint előfordulhat, hogy Christian Horner végleg távol marad a Forma-1-től a Red Bulltól való távozása után.
The post Montoya szerint a Red Bull megakadályozhatja Horner visszatérését appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Mercedes nehézségei a 2025-ös szezon európai szakaszában részben az imolai hátsó felfüggesztés-fejlesztéshez köthetők – árulta el Andrew Shovlin, a csapat pályaműveletekért felelős igazgatója.
The post A Mercedes még mindig vizsgálja problémás hátsó felfüggesztését appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Az utóbbi évek egyik legnagyobb újítása a Forma-1-ben a sprintfutamok bevezetése volt, melyek 2021 óta színesítik a versenyhétvégéket. Kezdetben mindössze három helyszínen próbálták ki, mára azonban már hat nagydíjhétvégén rendeznek sprintet. Stefano Domenicali, az F1 vezérigazgatója pedig jelezte: akár további bővítés is elképzelhető a jövőben.
The post Racing Bulls-főnök: a szurkolókért kell formálni a Forma-1 jövőjét appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Ferrari különleges tisztelgést tervez a következő hónapban esedékes Olasz Nagydíjon: a Scuderia a hírek szerint megemlékezik Niki Lauda első világbajnoki címének 50. évfordulójáról. Az olasz istálló a monzai hétvégére akár retro megjelenést is adhat az autóknak, utalva az ikonikus 312T modellre, amellyel az osztrák legenda megszerezte első vb-címét.
The post Különleges fényezéssel készülhet az Olasz Nagydíjra a Ferrari appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek