Az önmagában nem gond, hogy az állam sokat költ kommunikációra, az viszont nem feltétlenül egészséges, hogy mire és hogyan. A magyar reklámpiac legkorábban 2022-ben regenerálódhat a covid-válság után. Podcast-interjú.
részletek
A lengyelek különadót vetnek ki a médiára, Magyarországon pedig megszűnt a Klubrádió frekvenciajogosultsága. A kérdés, hogy mit fog most csinálni az EU. Egyelőre úgy tűnik, semmit.
részletek
Az elmúlt napok farkasordító hidege után az új előrejelzés szerdára már 10 fokot ígér. Az elmúlt napokban sokat emlegetett enyhülésből szerdán már ízelítőt is kapunk: eső, vegyes halmazállapotú csapadék ... ... részletek
A koronavírus-járvány ellenére több lakáshitel fogyott 2020-ban, mint az azt megelőző évben, de azt nem mondhatjuk, hogy a járvány ne hatott volna a hitelezési folyamatokra. Az igénylők a korábbiaknál is nagyobb hangsúlyt fektettek a biztonságra, a negyedévek összehasonlításakor pedig borult az elmúlt évek mintázata. A Bank360.hu szakértői elemzésükben a lakáshitelek 2020-as eredményeit foglalták össze. részletek
A magyar gazdaság a statisztikai hivatal első, a koronavírus miatt a szokásosnál megbízhatatlanabb becslése szerint 5,1 százalékos visszaesést szenvedett el 2020 egészét tekintve. Az év végén, a negyedik negyedévben ugyan az előző negyedévhez képest 1,1 százalékkal nőtt a GDP, de még így is 4,3 százalékkal kisebb volt, mint egy évvel korábban. részletek