Két olyan híd épül mostanában, amelynek az ára a mohácsihoz fogható: az egyik egy Európa és Ázsia közötti függőhíd, a másik egy német autópálya hídja. Ha a mérethez viszonyítva nézzük, mindkettőt előzi a mohácsi. részletek
A kormánynak politikailag sem érdeke, hogy a hitelminősítők bóvli kategóriába sorolják a magyar gazdaságot, ezért nem osztogathatnak ész nélkül a választás előtt Virovácz Péter, az ING Bank vezető elemzője szerint. A gazdaság jövőre már tényleg beindulhat, de ez nem 3-6, csak 2-3 százalékos növekedést jelent. Az infláció pedig 2028 környékén maradhat tartósan 3 százalék körül. részletek
A paksi bővítést nyáron az amerikai kormány nyáron felmentette a szankciók alól. Ez a mentesség azonban csak decemberig hatályos. Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter most nukleáris megállapodást kötött amerikai kollégájával. Ennek részeként Magyarország amerikai fűtőelemeket vásárol, a mentesség meghosszabbítására azonban nem kapott ígéretet. részletek
Elon Musk 10 év múlva kaphatja meg az 1000 milliárd dolláros kifizetést, ehhez azonban ambiciózus célkitűzéseket kell valóra váltania a Tesla élén. részletek
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) létrehozásakor az volt a terv, hogy 25 milliárd forintra csökkenhetnek az állami kommunikációs kiadások. A legutóbbi választások óta ehelyett évi 70 milliárd az átlag, a különbséget szinte kizárólag a Miniszterelnöki Kabinetiroda, azaz Rogán Antalék propagandakampányai jelentik. részletek
Több InterCityre is drágábban kínál jegyeket a MÁV új applikációja, mint a régi app. Van olyan utazásfajta, amelyre az új alkalmazás ajánl fel olcsóbb jegyet, sőt, egy olyan is akad, amelyre a két app két különböző árat mutat, de mire az utas eljut a fizetésig, eltűnik a különbség. részletek
A nemzetgazdasági miniszter szerint az elektromos autók piacán jelenleg a kínaiaknak áll a zászló, Elon Musk cége pedig nem elég versenyképes. részletek