Egymáshoz bilincselt kézzel, pisztollyal hadonászva, és arcunkon jelzésértékű vércsík, koszcsík mutatja, milyen hatalmas kaland nekünk az élet. részletek
Salgótarján építészete a Kádár-kor sűrítménye, amely egy társadalmi, építészeti utópia jegyében született. Bár mára nem a legszebb arcukat mutatják, akár büszkék is lehetnénk rá.
részletek
Az Oscar-gála előre megy, a magyar nevezések hátra: évek óta közünk nincs a világelithez, pont amióta kurzusfilmeket nevezünk minden díjra. De miért tartunk ott, hogy a feltörekvők kezét elengedjük, a tehetségeket feketelistázzuk, a rendszerhű dilettánsok viszont végtelen pénzből dolgozhatnak? Az Oscar-gáláról és a magyar filmgyártás helyzetéről beszélgettünk az Oscar-díjas Mindenki rendezőjével, Deák Kristóffal, és az ő tehetségét is felismerő forgatókönyvíró-rendező Madarász Istivel. részletek