Idén újra fel kellett fedezni a Szigetet, de megérte, mert minden szegletében várt ránk valami izgalmas program. A zárónapon megérkezett a kezdetektől számított 11 milliomodik Szitizen, vele együtt mintegy 416.000 látogató élvezhette a megújult fesztivál minden egyes pillanatát a hat nap alatt. részletek
A Ferrarinál hosszú éveken át dolgozó Gino Rosato a minap egy interjúban elárulta, miért tekintettek Michael Schumacherre szinte apaként az olasz Forma-1-es istállónál.
The post „Ha Michael azt mondta volna, ugorjunk, mindannyian ugrottunk volna” – a Ferrari egykori oszlopos tagja Schumacher vezetői kvalitásairól appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko elismerően beszélt egykori munkatársa, Rob Marshall McLarennél végzett munkájáról. Az osztrák szakember arról is beszélt, miért engedhetik meg maguknak a wokingiak azt, hogy csapatutasítás nélkül hozzák le a szezont.
The post Marko szerint a McLaren ezért hagyja szabadon versenyezni Norrisékat appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Olasz sajtóértesülések szerint Lewis Hamilton teljes mértékben kontroll alatt tartja saját jövőjét a Ferrarinál — jelenlegi szerződése 2026 végéig szól, ám úgy tudni, ha maradni akar még egy évet, az ő döntésén múlik.
The post Hamilton maga dönthet arról, marad-e a Ferrarinál 2027-ben appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Magyar Nagydíj hétvégéjén hivatalossá vált: több évvel meghosszabbította Fred Vasseur csapatfőnök szerződését a Ferrari, aki 2023 óta irányítja a maranellói alakulatot. A hosszabbítás véget vetett a kanadai hétvége környékén felmerült olasz sajtópletykáknak, amelyek a francia szakember jövőjét kérdőjelezték meg.
The post Vasseur: „Idő kell a sikerhez, de jó úton haladunk” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A 2026-os Forma-1-es autók a várakozások szerint kezdetben körönként 1 és 2,5 másodperc közötti hátrányban lesznek a mostani modellekhez képest – árulta el Nikolas Tombazis, az FIA együléses szakágának igazgatója.
The post Ennyit lassulhatnak körönként az F1-es autók jövőre appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Forma-1 vezérigazgatója, Stefano Domenicali a csapatokkal és versenyzőkkel tervezi megvitatni a jövőben több sprintfutam bevezetésének ötletét – valamint egy új formátum lehetőségét, amely fordított rajtrácsot is magában foglalna.
The post Domenicali: Több sprintfutam és fordított rajtrács is jöhet a Forma-1-ben appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Forma-1 hivatalosan nyári szüneten van egészen a hónap végéig, a száguldó cirkusz azonban ilyenkor is szolgáltat beszédtémával. Most a rajongók figyelmét egy fotó és néhány szemtanú beszámolója keltette fel: Max Verstappen a Mercedes csapatfőnökének, Toto Wolffnak a jachtján töltötte el egy napot a szardíniai Costa Smeraldán.
The post Toto Wolff jachtján fotózták le Max Verstappent appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Red Bull juniorcsapata, a Racing Bulls tudatosan dolgozott azon, hogy az idei autó viszonylag könnyen vezethető legyen – szerintük ez nemcsak az újonc pilótáknak, hanem „egy topversenyzőnek” is előnyére válna. De akkor Max Verstappen miért nem ült még bele egy filmforgatási nap erejéig?
The post Politikai vihar? Ezért nem próbálja ki Verstappen a Racing Bulls autóját appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
George Russell elárulta, hogy a Mercedesszel folytatott szerződéshosszabbítási tárgyalások során számára nem a magasabb fizetés, hanem a győzelem lehetősége a legfontosabb.
The post Russell sejtelmes nyilatkozata: „Ez az egyetlen dolog érdekel a jövőmmel kapcsolatban” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek