A Mercedes elismerte, hogy „egyszerűen nem végzett elég jó munkát” a 2022-ben bevezetett szabályokhoz való alkalmazkodás során – miközben a szabályciklus a végéhez közeledik.
The post „Frusztráló évek voltak” – a Mercedes elmagyarázta, miért siklott félre a ground effect-korszak appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Rendkívüli intézkedéseket vezet be a november 28-30. között esedékes Katari Nagydíjra a Forma-1, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) és a Pirelli, hogy csökkentse a gumidefektek kockázatát a rendkívül agresszív pályán.
The post Vészhelyzeti intézkedés Katarra: kötelező körlimit minden gumira, garantált a kétkiállásos futam appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Bár a Mercedes a Brazil Nagydíjon megszerzett 43 pontjával átvette a vezetést a konstruktőri második helyért folyó csatában, Toto Wolff szerint a csapatnak továbbra is két lábbal a földön kell maradnia.
The post Wolff óvatosságra inti a Mercedest: „Egy pillanat alatt el lehet veszíteni 30 pontot” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Sergio Perez visszatért a Forma-1-be – de ennél sokkal fontosabb, hogy visszanyerte önmagát is. A mexikói pilóta 2026-ban a Cadillac színeiben újra ott lesz a rajtrácson, miután egy év pihenőt tartott a Red Bull-lal való viharos, önbizalmat romboló szezonját követően.
The post Perez úgy érzi, sokakat meg fognak lepni a Cadillackel! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Max Verstappen szerint egész egyszerűen nem voltak elég jók a 2025-ös szezon során ahhoz, hogy harcban legyenek az egyéni világbajnoki címért. A holland pilóta jelenleg 49 pontos hátrányban van a listavezető Lando Norris mögött, három versenyhétvégével – köztük egy sprinttel – a szezon vége előtt.
The post Verstappen lemondott a címvédésről: túl sok pontot veszítettünk a szezon elején appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Ralf Schumacher szerint Charles Leclerc-nek nagyon óvatosnak kell lennie a Ferrari jelenlegi helyzetével kapcsolatban, és ideje lenne egy „B-tervet” is előkészítenie arra az esetre, ha a Scuderia továbbra sem tud kilábalni idei válságából.
The post „Ne hagyja magát becsapni!” – Schumacher szerint Leclerc-nek már a B-tervet kell keresnie appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Az Audi Forma-1-es projektjének vezetője, Mattia Binotto elárulta: a gyártó saját erőforrásának fejlesztése során nem kevés feszült pillanatot éltek át. A német márka 2026-ban érkezik meg a királykategóriába, amikor átveszi a Sauber működtetését, és teljes gyári csapatként csatlakozik a mezőnyhöz.
The post „Voltak feszült pillanatok” – Binotto az Audi saját F1-es erőforrásának fejlesztési kihívásairól appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Gabriel Bortoleto elárulta, hogy egy vacsora közben elhangzott beszélgetés Max Verstappennel teljesen megváltoztatta a stratégiáról alkotott elképzeléseit a Mexikói Nagydíj előtt. A két versenyző jó kapcsolatot ápol, a Forma-1 újonca pedig gyakran kikéri a négyszeres világbajnok tanácsait.
The post Verstappen egy vacsora alatt győzte meg Bortolétót: „Kib*szottul ne csináld!” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Pierre Gasly szerint teljesen vállalható az Alpine radikális döntése, hogy már a szezon elején leállította az A525-ös fejlesztését – még akkor is, ha ez azt eredményezte, hogy a csapat az idény nagy részében a mezőny végén küszködött. A francia pilóta kijelentette: egyáltalán nem érdekli a 2025-ös szezon, ha cserébe jövőre versenyképes autót kap.
The post Gasly: „Ha jövőre jobb autót kapok, egyáltalán nem érdekel ez a szezon” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Juan Pablo Montoya szerint a Ferrari legnagyobb gondja nem technikai, hanem politikai természetű, és úgy véli, ez az oka annak, hogy a legendás istálló újra elmarad a várakozásoktól.
The post Montoya odaszúrt a Ferrarinak: „Két agysejt is elég lenne, hogy lássák, mennyire rossz az autó” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Marhaság februárban azzal kezdeni, hogy nekem ez az év sztorija, de vegyük úgy, hogy ma nem látszik, mivel lehetne felülmúlni a csalást, amely miatt Péter és rengeteg hozzá hasonló szerencsétlen pillanatok alatt elvesztett 1,5 millió forintot. Egy hete még semmit nem tudtam a finn kardiológus valódi kilétéről, vagy az autózási szokásairól, most pedig le merem írni, hogy a Dr. Larsson Markus Pekko név mögött románok álltak, és egyszerre több autót is hirdetnek a mobile.de-n. Amikor még jobban beleástam magam az ügybe, kiderült, hogy a módszerek is változatosak, de lebuktatni sem lehetetlen őket. részletek