Mire ezt az Égésteret hallgatod, Szabó Márk és Tóth Gábor már úton vannak Marseille felé az épített Peugeot 406 Taxi fedélzetén és egy Alfa Romeo Giulia kísérőautóval. Harmadjára is megélik a Taxi filmek helyszíneit, kibővítették a célpontokat, még több történetet dolgoznak fel és, ami a legfontosabb, élményeket szereznek a filmek rajongóinak. Hiszen, mi lehetne autentikusabb a Marseille-i kikötőben, mint egy Taxi replika? Ennél persze több helyszín lesz idén az útvonalon, de mondják el ők, mi a terv, itt a friss Égéstér! részletek
Az Alpine már 2025 korai szakaszában meghozta a fájdalmas döntést: idő előtt leállította az aktuális autó fejlesztését, hogy a 2026-os szabályváltozásokra a lehető legfelkészültebben érkezzen – még akkor is, ha ennek ára egy rendkívül nehéz idény lett.
The post Nielsen kijelölte az Alpine célját: pontokért harcolni minden hétvégén 2026-ban appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Max Verstappen elárulta: kifejezetten rossz érzés számára látni, hogy Lewis Hamilton mennyire küszködött a Ferrarinál, és a szezon végén már a visszavonulásáról szóló találgatások is felerősödtek.
The post Verstappennek „fáj” látni Hamilton ferraris szenvedését appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Carlos Sainz sikeres első idényt zárt a Williamsnél, miután távozott a Ferraritól: a csapat 2024-es nehéz évét követően idén nagyot lépett előre, és az összetett ötödik helyén végzett, amiben a spanyol két dobogója is komoly szerepet játszott.
The post Vowles elárulta, miben hozott áttörést Sainz a Williamsnél appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Yuki Tsunoda elárulta, hogy a 2025-ös Forma-1-es szezonból mindössze egyetlen komoly hiányérzete maradt: az, hogy nem vezethette végig a Racing Bulls „kib*szottul jó” autóját, amelynek fejlesztésében éveken át kulcsszerepet vállalt.
The post Tsunoda sajnálja, hogy el kellett köszönnie a Racing Bulls kib*szottul jó autójától appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Megvannak a 2026-os Forma-1-es szezon megerősített rajtszámai: Lando Norris világbajnokként átveszi az 1-est, Max Verstappen pedig él az új szabályok adta lehetőséggel, és meglepő váltásra szánja el magát, miközben Lewis Hamilton továbbra is ragaszkodik a 44-eshez.
The post Mutatjuk a 2026-os F1-es rajtszámokat! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Pierre Gasly elárulta, hogy bármennyire fájdalmas volt, egy ponton már inkább megkönnyebbülést jelentett számára, hogy 2019-ben elküldték a Red Bulltól, mert úgy érezte, nem kapta meg a szükséges támogatást és eszközöket ahhoz, hogy kihozza magából a maximumot.
The post Gasly őszintén a Red Bull-lefokozásról: „Szinte megkönnyebbülés volt” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Toto Wolff szerint a 2026-os, radikális Forma-1-es szabályváltozások előtt egyetlen tényező emelkedik ki igazán a kockázatok közül: az, hogy a csapatok szimulációi és tesztjei mennyire találkoznak majd a pályán tapasztalt valósággal.
The post Wolff: A 2026-os szabályváltozásoknál a legnagyobb kockázat, ha a szimuláció nem találkozik a valósággal appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Lewis Hamilton rendkívül nehéz első szezont élt meg a Ferrarinál: a hétszeres világbajnok az egész év során egyszer sem állhatott dobogóra, Charles Leclerc azonban határozottan cáfolta, hogy bármi ok lenne a brit motivációját illetően aggódni.
The post Leclerc: Hamilton motivációja nem kérdés, jövőre mindannyian visszatérünk! appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Christian Horner a Red Bulltól való távozása után is vissza akar kerülni a Forma-1-es paddockba, és a hírek szerint most egy csapattal kifejezetten aktív egyeztetések zajlanak – az Alpine neve került a középpontba.
The post Horner visszatérne az F1-be: tárgyalásban állhat az Alpine-nal appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek