A Suzuki 2026-ra finoman hozzányúlt a Hayabusához. A legendás sporttúra ezúttal nem csak új színeket kapott (yey!), hanem néhány elektronikai természetű frissítést is. részletek
Hinni kell, hogy lesz még valaki aki úgy gondol, úgy érez mint mi. Lesz olyan, hogy ez a zord, hideg tél majd valaki ölelésében elviselhetővé válik, ahol az ünnep is értelmet nyer. Lesz olyan, amikor nem fogunk így fázni, mert a szeretet lángra lobban bennünk. részletek
A külcsín megvan, szép stadionok és jól felszerelt edzőkomplexumok épültek az elmúlt 15 évben, nemzetközi szinten is jegyzett játékosokat azonban keveset sikerült felnevelni a hazai utánpótlásműhelyekben ez idő alatt. Ameddig ebben nem következik be gyökeres változás, kár a világbajnoki szereplésben reménykedni. Hívhatják akárhogy a szövetségi kapitányt, álmokból senki sem fog tudni várat építeni. részletek
Új fejezet kezdődik Mick Schumacher pályafutásában: a német versenyző két év után elhagyja az Alpine endurance-csapatát, és már most sejteti, hogy 2026-ban visszatér valamelyik nagyszínpadra. A döntés egy változatos, hullámvölgyekkel és sikerekkel tarkított WEC-kaland végére tesz pontot, de egyben új irányt is jelez Schumacher karrierjében.
The post Schumacher távozik az Alpine WEC-csapatától, az IndyCarban folytathatja appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A 2026-os technikai forradalom közeledtével egyre több Forma-1-es versenyző beszél őszintén arról, hogyan élték meg a 2022-ben bevezetett ground effect-korszakot. A cél eredetileg az volt, hogy az autók szorosabban tudják követni egymást, nőjön az előzések száma, és izgalmasabbá váljon a versenyzés – ám a pilóták szerint ez az elképzelés csak rövid ideig működött, mára pedig a mezőny sűrűbb, a piszkos levegő hatása nagyobb, az előzés pedig az egyik legnehezebb feladat a modern F1-ben.
The post Alonsónak és Verstappennek sem fognak hiányozni a mostani F1-es autók appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek