A Forma-1 hivatalosan is megerősítette a 2026-os idény sprintfutamainak helyszíneit: Sanghaj, Miami, Montreal, Silverstone, Zandvoort és Szingapúr rendezheti meg a rövid távú futamokat. A mostani megerősítéssel kiderült, hogy jövőre nem emelkedik a sprintfutamok száma – de a jövőben ez könnyen megváltozhat.
The post 2027-től az F1-es versenyhétvégék fele sprintfutamos lehet appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Jonathan Wheatley, a Stake F1 csapatfőnöke az elmúlt hónapok tapasztalatairól beszélt, miután tavaly nyáron távozott a Red Bulltól, ahol két évtizeden át játszott kulcsszerepet a sikerekben.
The post Wheatley: „Meglepő, hogy egy 1991-ben szerelőként kezdő ember ma F1-es csapatfőnök” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Laurent Mekies csapatfőnök és Jim Farley, a Ford vezérigazgatója egyaránt hangsúlyozták, mennyire fontos Max Verstappen szerepe a Red Bull és a Ford új motorpartnerségében. A 2026-os szabályváltozásokra készülve a Red Bull Powertrains a Forddal együttműködve fejleszti azt az erőforrást, amelyet majd a Red Bull Racing és a Racing Bulls is használni fog a jövő évtől.
The post A Red Bull és a Ford új motorját nemcsak a mérnökök, hanem Verstappen is aktívan formálja appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Forma-1 és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kedden hivatalosan is bejelentette, mely hat helyszín ad otthont a 2026-os világbajnoki idény sprintfutamainak. A formátum hatodik évében három vadonatúj helyszín is bemutatkozik: Montreal, Zandvoort és Szingapúr.
The post Ezeken a pályákon lesznek F1-es sprintfutamok 2026-ban appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Jacques Villeneuve szerint Max Verstappen csapattársának olyan versenyzőnek kell lennie, aki képes pontosan megfogalmazni, mit érez az autóban, és a saját stílusára formálni azt. A kanadai világbajnok hangsúlyozta: a holland különleges vezetési stílusa miatt nem minden pilóta tud mellette érvényesülni.
The post Villeneuve: „Verstappen mellett csak az boldogulhat, aki képes saját magára formálni az autót” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
A Cadillac csapatfőnöke, Graeme Lowdon részletesen beszélt az amerikai alakulat 2026-os debütáló Forma-1-es szezonjával kapcsolatos céljairól és elvárásairól. Az amerikai gárda lesz az első új istálló, amely csatlakozik a szériához a Haas 2016-os belépése óta.
The post Cadillac: „Először ki kell vívnunk a riválisok tiszteletét!” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Laurent Mekies szerint a legnagyobb különbség a Red Bull és a Racing Bulls vezetése között nagyon egyszerűen megfogalmazható: a topcsapatnál minden verseny után egyetlen kérdés számít – nyert-e a csapat, vagy sem.
The post Mekies: „Az egyetlen kérdés hétfő reggel: nyertünk vagy sem?” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Oscar Piastri szerint előnyt jelenthet számára az Azeri Nagydíj hétvégéjén, hogy tavaly megszerezte pályafutása második Forma-1-es győzelmét a bakui utcai pályán. Az ausztrál pilóta jelenleg 31 pontos előnnyel vezeti a világbajnokságot csapattársa és legnagyobb riválisa, Lando Norris előtt.
The post McLaren-csata Bakuban: Piastri előnyben, Norris bizonyítani akar appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek
Nikolas Tombazis, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) együléses versenyekért felelős igazgatója szerint hatalmas kihívás előtt állnak a Forma-1 csapatai 2026-ban, amikor teljesen új korszak kezdődik a sportágban. A jövő évi szabályváltozások nemcsak a kasztnira, hanem a motorokra vonatkozó előírásokat is alapjaiban írják át.
The post „Meredek tanulási görbe vár minden csapatra 2026-ban – a Cadillacre és az Audira duplán” appeared first on F1VILÁG.HU.
részletek